Якщо попередні модулі для мене були дуже корисними, то цей модуль виявився дуже цікавим, оскільки в черговий раз дозволив поміркувати над проблемою формування в учнів вмінь й навичок безпечної поведінки в Інтернеті. Серед багатьох небезпек, які підстерігають не тільки учнів на перше місце я б поставив он-лайн зваблення дітей, контент для дорослих, кібер-булінг та троллінг.
Ці явища поруджуються не тільки низьким рівнем мережевої культури, але й загальної культури в цілому. Все це помножується на беззаконість й розквітає на полі правого нігілізму такими "квіточками", які західному користувачеві Інтернету, мабуть, й не снилися.
Для мене найбільшим злом в Інтернеті виступає анонімність. Саме під цією маскою приховуються різного роду злочинці, невдахи й збоченці. Навіть порядних людей анонімність провокує на вислови й коментарі негативного емоційного забарвлення. Виходжу з прикладу існування блогу "Мережевий щоденник вчителів історії Миколаївської області". Якщо вчитель надає коментарі до статті колеги під власним іменем, то ці коментарі, як правило, є позитивними. Якщо ж він починає використовувати анонімність так і розпочинають з'являтися "критичні" висловлювання.
Крім того, в черговий раз переконуюсь, що з Google, найближчим часом, навряд чи хтось зможе повноцінно конкурувати, зважаючи на той факт, що більшість з сервісів Google можуть ефективно використовуватися вчителем в його професійній діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий